Bestelformulier

Lionsclub Breda Host houdt ook in 2023 weer haar Champagne actie. We verkopen champagne van het kwaliteitshuis Maxime Blin om geld bijeen te brengen voor het goede doel.  We halen zelf de champagne op uit Frankrijk. Met dank aan Van Tilburg Bastianen voor het beschikbaarstellen van het vervoermiddel.

De verkoopopbrengst van deze actie minus de inkoopkosten van de champagne gaat in zijn geheel naar het goede doel. Alleen omdat we rechtstreeks van de producent betrekken kunnen we u een champagne met een dergelijke kwaliteit voor deze prijs aanbieden. En dan steunt u daarmee ook nog een goed doel. De champagne van Maxime Blin is verkrijgbaar per doos van 6 flessen, maar ook als losse fles of als Magnum.

Bestellen kan vanaf 1 november 2023. De sluitingsdatum is 30 november 2023; we leveren af vanaf begin december.

Bestelformulier