De inschrijving voor de 17e editie staat open

Door dit formulier in te vullen schrijft u zich in voor de Bredase Lions Rally op zondag 8 september 2024. Na het indienen ontvangen de bestuurder en de navigator een bevestigingsmail. De door U ingevulde gegevens worden alleen gebruikt voor de organisatie en het goed verloop van de rally. Zie verder het privacyreglement.

De inschrijfkosten zijn dit jaar €225,- per equipe. De sluitingsdatum voor inschrijving is 31 augustus 2024. Bij inschrijving en betaling vóór 1 juli 2024 krijg je korting en bedraagt het inschrijfgeld €200,-. Bij het inschrijfgeld is inbegrepen: routeboek, ontvangst met koffie, lunch, diner buffet, en meerdere consumpties.

Bij afmeldingen vÓÓr 1 augustus 2024 volgt 75% restitutie van het schrijfgeld; afmeldingen na 31 juli en vóór 15 augustus 2024: 50 % restitutie; afmeldingen na 14 augustus 2024: geen resitutie van het inschrijfgeld.

Nadat uw betaling van de deelnamekosten op rekening NL76 RABO 0149 3442 52 t.n.v. Stichting Aktiviteiten Lions Club Breda Host is ontvangen sturen wij u per mail een definitieve bevestiging van uw inschrijving. Uw mag natuurlijk ook een hoger bedrag overmaken; dat komt dan rechtsstreeks ten goede aan ons goede doel.

Vermeld a.u.b. uw automerk en kenteken bij uw betaling als referentie.

Gaarne tot ziens bij de Bredase Lions Rally.

Lions Club Breda Host.

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Het extra bedrag zal tegelijkertijd met het inschrijfgeld worden overgemaakt.

Door het indienen van bovenstaande gegevens gaan wij ermee akkoord dat onze NAW-gegevens samen met onze e-mailadressen, telefoonnummers, eventuele licentienummers en informatie over de auto worden opgeslagen t.b.v. de wedstrijdadministratie en dat onze namen worden gebruikt in de uitslag die op de site van de Lionsclub Breda Host en/of Baronierijders wordt geplaatst. Tijdens het evenement kunnen foto’s worden gemaakt. Wij hebben geen bezwaar tegen plaatsing van foto’s op de website van de Lionsclub Breda Host en/of van ASC De Baronierijders danwel andere BLR uitingen. Verdere verspreiding zal niet plaatsvinden. Wij verklaren kennis te hebben genomen van wedstrijdreglement 2024 en het privacy reglement.

Klik hier voor de privacyverklaring van de Lionslub Breda Host en ASC De Baronierijders ten behoeve van de BLR.