De weg op voor Stichting Sheltersuit

De 17e editie wordt verreden op zondag 8 september 2024

De inschrijving staat open.

We organiseren de Bredase Lions Rally (BLR) om met de opbrengst een goed doel te steunen. Het goede doel van de BLR 2024 is wederom de Stichting Sheltersuit. https://sheltersuit.com/nl/

De inschrijfkosten zijn dit jaar €225,- per equipe. De sluitingsdatum voor inschrijving is 31 augustus 2024. Bij inschrijving en betaling vóór 1 juli 2024 krijg je korting en bedraagt het inschrijfgeld €200,-. Bij het inschrijfgeld is inbegrepen: routeboek, ontvangst met koffie, lunch, diner buffet, en meerdere consumpties.

Na ontvangst van het inschrijfgeld volgt (na ongeveer twee weken) de bevestiging van inschrijving.

Het reglementenboek met beschrijving en duur van de te rijden etappes vindt u via deze link. Op deze pagina stata een overzicht van de trajecten.

Deze rally telt mee voor Nationaal Kampioenschap NRF.

Afmeldingen vóór 1 augustus 2024, 75% restitutie van het schrijfgeld; afmeldingen na 31 juli en vóór 15 augustus 2024: 50 % restitutie; afmeldingen na 14 augustus 20202423: geen restitutie van het inschrijfgeld.

Het Goede Doel

Door uw deelname aan de BLR steunt u de Stichting Sheltersuit en draagt u bij aan het motto van de Stichting Sheltersuit:

People Helping People

Waar wij om geven

Ieder mens heeft daarom recht op een dak boven zijn hoofd.

Maar in een wereld waarin dat nog geen realiteit is, verdient iedereen op zijn minst een basis om zich comfortabel te voelen. Ongeacht hun leefsituatie.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Een rally als deze zou onmogelijk zijn zonder de fantastische hulp van onderstaande sponsoren.

Met hun hulp en natuurlijk die van alle deelnemende equipes kunnen we het goede doel een mooi aantal sheltersuits schenken.